19:04 Школа як осередок розвитку громади! | |
Сьогодні школи і місцеві громади відчувають потребу у змінах, які отримали новий поштовх з прийняттям нового закону України «Про освіту». Ключові компетентності, які є основою нових освітніх стандартів, вже давно є пріоритетними для громадсько-активних шкіл.
Директорів, заступників і вчителів загальноосвітніх навчальних закладів області навчали шукати ті орієнтири, ресурси й інструменти, завдяки яким може відбуватися створення демократичної школи крок за кроком, а отже розвивати та застосовувати ключові компетентності для впровадження Нової української школи. З 2014 року до Полтавської обласної мережі громадсько-активних шкіл приєдналося 7 загальноосвітніх навчальних закладів Полтавського району: Мачухівський, Супрунівський, Калашниківський, Тростянецький НВК,Терешківська, Горянська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Розсошенська гімназія. Ці школи пропонують послуги та організовують різноманітні заходи для набуття нових актуальних знань і навичок учасників освітнього процесу, а громада підтримує їх в цій діяльності. Якщо подивитися на міжнародні стандарти громадсько-активних шкіл, можна з впевненістю відзначити, що вони тісно пов’язані із сучасними змінами у сфері освіти – партнерство, волонтерство, інклюзія, лідерство, навчання впродовж усього життя. Отже, будемо вірити, що саме модель громадсько-активної школи стане основою сучасних змін, а самі школи – провідниками цих змін! Ольга Кішінець, методист КО (У,З) МСЦОЗО | |
|
Всього коментарів: 0 | |