Відділ освіти, культури, молоді та спорту Полтавської РДА Полтавської області
Комунальна організація (установа, заклад) "Методичний сервісний центр з обслуговування 
закладів освіти, культури, молоді і спорту та позашкільної  освіти 
Полтавського району" Полтавської районної ради

  • Найактуальніша інформація для педагогів, учнів та батьків! Пропонуємо огляд найбільш значних подій, які відбуваються в освіті Полтавського району!

Схвалено

 рішенням     науково-методичної

ради  РМК протокол від  25.10. 2012 р. №2

                                                                               

 

 

Положення

про районну колекцію цифрових освітніх ресурсів

 

1. Районна колекція цифрових освітніх ресурсів (далі – РКЦОР) формується в рамках  реалізації  проекту  "Інформаційна районна система освіти (ІРСО)".

2. РКЦОР створена для закладів дошкільної і загальної середньої  освіти та позашкільної освіти.

3. Головне  завдання РКЦОР –  науково-методична підтримка закладів дошкільної і загальної середньої  освітиінноваційної діяльності педагогів.

         3. РКЦОР  формується за предметно-тематичним принципом  і є сукупністю набору цифрових освітніх ресурсів – елементарних інформаційних джерел і джерел складної структури. Під елементарним інформаційним джерелом розуміють  освітній ресурс простої структури, наприклад, навчальний текст про призначення даної теми і його повний зміст. До освітніх ресурсів складної структури можна віднести гіпертекст, що містить навчальний текст і має гіперпосилання на історію створення,  практичні роботи з даним пристроєм, біографії авторів або вчених, які згадуються в тексті і т.д.

4. До колекції   РКЦОР  входять статичні, динамічні й інтерактивні:

  • навчально-методичні, художні і наукові тексти; 
  • графічні зображення;
  • презентації;
  • таблиці;
  • звукові й музичні ресурси;
  • цифрові копії художніх і науково-популярних фільмів;
  • моделі фізичних явищ, природно-наукових і соціальних процесів;
  • картографічні системи;
  • словники, перекладачі  тощо.

5. Ресурси колекції адресовані, перш за все, педагогічним працівникам навчальних закладів та учням. Вони повинні забезпечити потреби як "масового" вчителя, який завантажений роботою і прагне використовувати готові розробки, так і творчого педагога-методиста, який самостійно планує уроки і розробляє окремі навчальні матеріали до них. Цифрові ресурси повинні допомогти учням не тільки освоїти освітній мінімум, зафіксований у стандарті, але і мотивувати їх до самостійного засвоєння знань, поглибленого вивчення предмета, розширення власної ерудиції.

         6.  Джерела колекції:

-  ресурси,  розроблені методистами районного методичного кабінету;

- ресурси, розроблені педагогічними працівниками дошкільних та загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів району.    

7.  Розміщення цифрових ресурсів  у  РКЦОР на офіційному веб-сайті відділу освіти здійснюється відповідно до вимог, що додаються (додаток 1).

 

8. Для розміщення власних розробок необхідно до кожного цифрового освітнього ресурсу додавати картку-опис (додаток 2), за допомогою якої коротко характеризується  ресурс та захищаються права автора.

9. Формат ресурсів повинен відповідати допустимим  вимогам  (додаток 3).        

10. Матеріали подаються на CD/DVD-дисках, відповідно до встановлених вимог (додаток 4).

11. Матеріали районної колекції цифрових освітніх ресурсів розміщуються на офіційному веб-сайті МСЦОЗО  (http://metodcentr-prr.at.ua )  у  рубриці "Колекція цифрових освітніх ресурсів".

 12. Збір та розміщення матеріалів у РКЦОР покладається на інформаційний центр районного методичного кабінету.