Відділ освіти, культури, молоді та спорту Полтавської РДА Полтавської області
Комунальна організація (установа, заклад) "Методичний сервісний центр з обслуговування 
закладів освіти, культури, молоді і спорту та позашкільної  освіти 
Полтавського району" Полтавської районної ради

  • Найактуальніша інформація для педагогів, учнів та батьків! Пропонуємо огляд найбільш значних подій, які відбуваються в освіті Полтавського району!
Головна » 2018 » Лютий » 5 » Інтегрований урок як одна з нетрадиційних форм організації навчання молодших школярів
11:54
Інтегрований урок як одна з нетрадиційних форм організації навчання молодших школярів

18 січня 2018 року на базі Розсошенської гімназії відбулося засідання творчої групи вчителів початкових класів, які працюють над проблемою «Інтегрований урок як одна з нетрадиційних форм організації навчання молодших школярів». Роботу засідання  відкрила керівник творчої групи Дрібна Тетяна Миколаївна, учитель початкових класів вищої кваліфікаційної  категорії Терешківської ЗОШ І-ІІІ ст., ознайомила присутніх з метою та завданнями творчої групи відповідно проблеми.

Cьогодні вже нікого не здивуєш словом «інтеграція».     Інтеграція – важлива умова сучасної науки. Інтегрáція (від лат. integrum — ціле, лат. integratio — відновлення): поєднання, взаємопроникнення.

«Інтеграція» - це процес пристосування і об’єднання розрізнених елементів в єдине ціле при умові їх цільової та функціональної однотипності. В перекладі з латинської «інтеграція» означає «відтворення».

Ідеї інтегрованого навчання сьогодні надзвичайно актуальні, оскільки сприяють успішній реалізації нових освітніх завдань: дають можливість учителеві разом із учнями опанувати значний за обсягом навчальний матеріал, уникаючи перевантаження учнів і дублювання  у висвітленні низки питань.

Мета інтегрованих уроків — формування в учнів цілісного світогляду про навколишній світ; активізація їхньої пізнавальної діяльності; підвищення якості засвоєння сприйнятого матеріалу; створення творчої атмосфери в дитячому колективі; виявлення у школярів здібностей та їх особливостей; формування навичок самостійної роботи з додатковою літературою, таблицями, опорними схемами; підвищення інтересу до матеріалу, що вивчається; ефективна реалізація розвивально-виховної функції навчання. Такі уроки ґрунтуються на міцних міжпредметних зв’язках, що дає можливість довести цілісність освіти, розвивати на новому якісному рівні творче мислення, інтелект та емоційні образні почуття дітей молодшого шкільного віку.

В ході творчої дискусії  вчителі відзначили, що досвід проведення таких уроків  переконує в тому, що вони вносять у  звичний перебіг шкільного життя новизну, підвищують їхній творчий потенціал. Сучасні діти інші і вчити їх потрібно по-іншому, з використанням активних методів викладання. Учням більше подобаються ті види навчальної діяльності, що дають їм матеріал для роздумів, можливість проявити ініціативу і самостійність, потребують розумового напруження, винахідливості та творчого підходу до розв’язання проблеми.

Аналіз чинної програми для початкової школи дозволяє зробити висновок, що всі предмети початкової ланки мають своєрідний інтеграційний потенціал, і в межах свого власного змісту містять потенційні можливості для комплексної взаємодії на особистість учня.

 

Методист РМК                                                                     Стасовська О.М.

Переглядів: 843 | Додав: pentovaprmk | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar