Відділ освіти, культури, молоді та спорту Полтавської РДА Полтавської області
Комунальна організація (установа, заклад) "Методичний сервісний центр з обслуговування 
закладів освіти, культури, молоді і спорту та позашкільної  освіти 
Полтавського району" Полтавської районної ради

  • Найактуальніша інформація для педагогів, учнів та батьків! Пропонуємо огляд найбільш значних подій, які відбуваються в освіті Полтавського району!
Головна » 2017 » Жовтень » 30 » Засідання творчої групи вчителів математики
23:18
Засідання творчої групи вчителів математики

Учитель навчає дітей і сам вчиться протягом життя. І молодим, і досвідченим педагогам треба бути завжди у вирі освітніх подій. К. Ушинський вважав, що «Учитель живе доти, доки вчиться. Щойно він перестає вчитися, в ньому помирає учитель».

27 жовтня на базі Новоселівської загальноосвітньої школи відбулося засідання творчої групи учителів математики Полтавського району на якому основним питанням для обговорення стало «Використання сервісів Web 2.0 під час викладання математики».

У ХХІ сторіччі інформаційні ресурси зазнали значної та неконтрольованої еволюції. Це змінило вимоги до потреб інформації, більше того, саме ставлення до неї як до соціального явища. Усе більше уваги теоретиків та практиків привертає проблема використання сервісів Web 2.0 у навчальному процесі. Web 2.0 – Інтернет другого покоління, який характеризується інтерактивністю, можливістю взаємодії користувачів та спрощенням використання ресурсів. До сервісів Web 2.0 належать: блоги й мікроблоги (Twitter, Blog.com, ЖЖ); соціальні мережі (Вконтакте, Facebook); Вікі-проекти (Wikipedia, Wikimapia); соціальні закладки (Delicious; Bibsonomy, Zeto); мультимедійні системи поширення інформації (YouTube, iTunes; Scribd; Flicker; SlideShare); системи спільної роботи з документами (Google Drive, Microsoft Web Apps); засоби візуалізації, онлайн-редактори графіки, відео, аудіо; географічні сервіси та ін. З розповсюдженням цих сервісів з’явилося поняття освіти 2.0, уперше використане канадським педагогом Стефаном Доунсом. Важливою ознакою сьогодення є зміна пріоритетів та акцентів у використанні технологій і задоволенні потреб користувачів — всі "нові технології", які використовує Web 2.0, могли існувати й раніше, але нікому на думку не спадало застосовувати їх як освітні інструменти. Розвиток соціальних мереж і технологій Інтернет відкриває необмежені горизонти для застосування їх в освітній діяльності, оскільки ставить у центр навчального процесу взаємодію учнів між собою та викладачами на основі інструментів соціального програмного забезпечення. Потужний потік нової інформації, реклами, застосування комп'ютерних технологій на телебаченні, розповсюдження ігрових приставок, електронних іграшок і комп'ютерів вносять свої корективи у процес навчання і виховання учнівської молоді. Інформаційні і комунікаційні технології, впровадження яких сьогодні є одним з пріоритетних напрямів розвитку освіти, впевнено займають своє місце у навчальному процесі, входять у життя кожної школи в системах освіти різних рівнів. Запровадження в навчально-виховний процес шкіл сучасних інформаційних технологій є вимогою часу. Без їх використання забезпечити рівний доступ до якісної освіти для всіх учнів неможливо. Активне впровадження нових технологій у навчально-виховний процес є одним з напрямів створення єдиного інформаційного простору навчального закладу. Сучасні інформаційні технології навчання забезпечують високий темп уроку, наочність подання матеріалу, можливість оперативного повернення до раніше вивченого. Розвиток навчання у віртуальному середовищі, брак уваги до цієї проблеми призвів до того, що учні користуються глобальною мережею на власний розсуд. Вони взаємодіють в мережі, спілкуються, створюють товариства за інтересами, але не знайомі з усіма можливостями мережевих сервісів. Комп’ютерна підтримка уроків математики має позитивні наслідки тому що реалізується особистісно-зорієнтований підхід до навчання; формуються уміння учнів самостійно здобувати знання, обирати необхідний матеріал, аналізувати, співставляти, обирати головне; розвиваються навички комп’ютерної грамотності. Ця технологія розвиває не тільки учнів, а й учителя, робить його роботу приємною, успішною, результативною, полегшує працю, забезпечує професійне зростання. Завданням сучасного вчителя є навчити учнів виявляти та використовувати можливості соціальних освітніх мереж для підвищення якості навчання та розвитку інформаційної компетентності.

Методист районного методичного кабінету Пентова А.А. ознайомила колег із використанням на уроках QR кодів та он-лайн сервісу Learningapps.org.

Дані ресурси стимулюють пізнавальну активність учнів і є корисним. Це сучасні інструменти, які дозволяють за короткий час зробити урок цікавим, неповторним і результативним.

Що ж таке LearningApps.org?

LearningApps.org є сервісом Web 2.0 для підтримки процесів навчання та викладання за допомогою невеликих інтерактивних модулів. Ці модулі можуть використовуватись безпосередньо як навчальні ресурси або для самостійної роботи. Це конструктор для розробки інтерактивних завдань за різними предметними дисциплінами для застосування на уроках і в позакласній роботі. LearningApps.org розробляється як науково-дослідний проект Центру Педагогічного коледжу інформатики освіти PH Берн у співпраці з університетом м.Майнц та Університетом міста Циттау / Герліц (Німеччина). На сервісі представлено багато інтерактивних вправ, які були розроблені для різноманітних форм навчального процесу. Їх можна використовувати в роботі з інтерактивною дошкою, або як індивідуальні вправи для учнів.

Друга частина засідання була практичною.

Анна Андріївна провела майстер-клас щодо створеня інтерактивних вправ за допомогою LearningApps та представила програми для генерування QR кодів

Методист РМК Пентова А.А.

Переглядів: 926 | Додав: pentovaprmk | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
avatar