13:04 Організація та діяльність учнівського самоврядування в сучасній школі | |
29 березня 2017 року на базі Сем’янівського навчально-виховного комплексу відбулося районне методичне об’єднання заступників директорів з виховної роботи, педагогів-організаторів, класних керівників з теми «Організація та діяльність учнівського самоврядування в сучасній школі (дитяче самоврядування:завдання та принципи діяльності)».На сьогодні в більшості шкіл України ведеться пошук шляхів розвитку учнівського самоврядування. Сучасна школа повинна виробити в кожного учня вміння, звичку активно діяти у розв'язанні найважливіших питань життя країни, свого колективу, навчити дітей формулювати, висловлювати та відстоювати власну думку. Майбутнє залежить від внеску кожного з нас, а за кожним із нас, педагогом , стоять сотні учнів. Сьогоднішній день вимагає від нас інтеграції та мобілізації внутрішніх ресурсів – зокрема, учнівського активу. Вироблення доцільних форм організації учнівського самоврядування в школі , накопичення корисних знань про діяльність сучасного учнівського самоврядування і стало головною темою панельної дискусії відповідальних за виховну роботу педагогів району. В ході методичного об’єднання також були обговорено наступні питання: «Організація та діяльність учнівського самоврядування в загальноосвітніх навчальних закладах Полтавського району» ( Кішінець О.А, методист МЦОЗО), «Формування навичок учнівського самоврядування, соціальної активності в процесі практичної громадської діяльності школяра» (Бражник Н.І., директор Сем’янівського НВК), «Модель учнівського самоврядування в Сем’янівському навчально-виховному комплексі» ( Прокофієва Л.В., заступник директора з виховної роботи Сем’янівського НВК, Сипко Г.О, педагог-організатор Сем’янівського НВК). Практичний психолог Крючкова С.М провела тренінг з теми «Внутрішній та зовнішній світи, як єдина система людини», а лідери учнівського самоврядування закладу показали свої неоціненні таланти у танцях , віршах та піснях.
Кішінець О.А, методист МСЦОЗО | |
|
Всього коментарів: 0 | |