14:33 Інтеграція змісту початкової освіти на засадах компетентнісного підходу | |
На сучасному етапі розвитку суспільство ставить перед освітою нові цілі. Далеко не вперше з початкової школи розпочинається реформа освітньої галузі. Основне завдання сучасної початкової школи - переорієнтувати навчання на освоєння знань, умінь та ставлень, які потрібні сучасній людині для життя, заохочувати дітей до навчання, робити їх успішними. Урок як організаційна форма навчання постійно зазнає багатьох змін у своїй побудові у зв’язку із змінами вимог до якості освіти, що їх висувають у різні часи перед школою влада, суспільство і педагогічна наука. Ідея інтегрованого навчання є однією з провідних ідей сучасної освіти, оскільки модель навчання, побудована на засадах інтеграції, знімає проблему інтелектуального перенавантаження молодших школярів, сприяє цілісному розумінню світу учнями початкової школи, формуванню міжпредметних і ключових компетентностей учнів, стимулює розвиток пізнавальних і творчих здібностей, розв’язує суперечності в наступності між дошкільною та початковою освітою. З метою підготовки учителів початкових класів до інтегрованого викладання у контексті сучасних вимог початкової освіти 21 вересня 2018 року проведено засідання творчої групи вчителів початкових класів по темі «Інтеграція змісту початкової освіти на засадах компетентнісного підходу». В ході роботи педагоги ознайомилися із теоретичним підґрунтям і отримали методичний кейс матеріалів, що стосується питання інтегрованого навчання учнів початкових класів.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |