08:51 Розвиток професійної компетентності вчителя в сучасному освітньому просторі | |
Сучасна початкова школа не може залишатися осторонь від процесів модернізації освіти, які відбуваються нині в усьому світі, і в Україні зокрема. Початкової ланки освіти стосуються всі світові тенденції та інновації: особистісно орієнтований підхід, інформатизація, інтеграція тощо. До них належить і компетентнісний підхід, поява якого пов'язана, насамперед, з кризою освіти, що полягає в протиріччі між програмовими вимогами до учня, запитами суспільства і потребами самої особистості в освіті. Адже довгий час у вітчизняній системі освіти домінував знаннєвий підхід, результатом навчання якого була сукупність накопичених учнем знань (як інформації) умінь і навичок. 24 березня 2017 року відбулося засідання районного методичного об’єднання вчителів початкових класів (3 клас) та творчих груп з проблеми «Розвиток професійної компетентності вчителя в сучасному освітньому просторі», де розглядалися актуальні питання щодо розвитку професійної компетентності вчителя початкових класів в процесі освітніх реформ. Учасники зустрічі проаналізували ідеї Концепції нової української школи, обговорили проблеми початкової освіти сьогодення, визначили роль і місце вчителя в процесі запровадження нових освітніх реформ, адже шлях професійного розвитку – це поступове, складне і далеко не завжди лінійне сходження. Професіоналізм, безумовно, приходить не тільки з досвідом, він залежить від багатьох різних факторів: особистих здібностей; мотивації до роботи, її змісту; умов життя; впливу колективу тощо. Однак цілеспрямоване, правильно організоване робота відіграє у становленні, формуванні професіонала неабияку роль. В рамках засідання відбулися звіти творчих груп вчителів початкових класів з проблем «Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом використання методів ейдетики на уроках в початковій школі» та «Формування природознавчої компетентності молодшого школяра». Сучасна початкова школа не може залишатися осторонь від процесів модернізації освіти, які відбуваються нині в усьому світі, і в Україні зокрема. Початкової ланки освіти стосуються всі світові тенденції та інновації: особистісно орієнтований підхід, інформатизація, інтеграція тощо. До них належить і компетентнісний підхід, поява якого пов'язана, насамперед, з кризою освіти, що полягає в протиріччі між програмовими вимогами до учня, запитами суспільства і потребами самої особистості в освіті. Адже довгий час у вітчизняній системі освіти домінував знаннєвий підхід, результатом навчання якого була сукупність накопичених учнем знань (як інформації) умінь і навичок. 24 березня 2017 року відбулося засідання районного методичного об’єднання вчителів початкових класів (3 клас) та творчих груп з проблеми «Розвиток професійної компетентності вчителя в сучасному освітньому просторі», де розглядалися актуальні питання щодо розвитку професійної компетентності вчителя початкових класів в процесі освітніх реформ. Учасники зустрічі проаналізували ідеї Концепції нової української школи, обговорили проблеми початкової освіти сьогодення, визначили роль і місце вчителя в процесі запровадження нових освітніх реформ, адже шлях професійного розвитку – це поступове, складне і далеко не завжди лінійне сходження. Професіоналізм, безумовно, приходить не тільки з досвідом, він залежить від багатьох різних факторів: особистих здібностей; мотивації до роботи, її змісту; умов життя; впливу колективу тощо. Однак цілеспрямоване, правильно організоване робота відіграє у становленні, формуванні професіонала неабияку роль. В рамках засідання відбулися звіти творчих груп вчителів початкових класів з проблем «Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом використання методів ейдетики на уроках в початковій школі» та «Формування природознавчої компетентності молодшого школяра». Методист РМК Стасовська О.М. | |
|
Всього коментарів: 0 | |