• Найактуальніша інформація для педагогів, учнів та батьків! Пропонуємо огляд найбільш значних подій, які відбуваються в освіті Полтавського району!
Головна » 2018 » Березень » 18 » Психолого-педагогічні проблеми формування наукової картини світу учнів у процесі інтеграції змісту освітніх галузей
20:15
Психолого-педагогічні проблеми формування наукової картини світу учнів у процесі інтеграції змісту освітніх галузей

12 березня цього року весь світ відзначав 155-річний ювілей Володимира Івановича Вернадського. Особливу цікавість ця подія викликала у полтавців. Адже з Полтавщиною, як ні з іншим регіономУкраїни, був міцно пов'язаний цей великий учений. Полтава та Кременчук, Градизьк і Лубни, Шишаки та Нові Санжари, Гінці та Яреськи увійшли у його життя та діяльність поряд з іншими містами нашої країни. До Полтави В.І. Вернадський не раз приїздив у дитячі та юнацькі роки. Та згодомвін став бувати тут майже кожен рік, адже у Полтаві мешкали багаточисельні родичі його дружини Наталії Старицької.

Тому, 12 березня 2018 року, на базі Полтавськогообласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського відбувся всеукраїнський круглий стіл «Психолого-педагогічні проблеми формування наукової картини світу учнів у процесі інтеграції змісту освітніх галузей»з нагоди 155-річчя від дня народження В. І. Вернадського та 100-річчя Національної академії наук України.

https://i1.poltava.to/uploads/2018/03/2018-03-13/-kruglij-stil-z-nagodi-155-richchja-volodimira-vernads-kogo-vidb.jpg

Круглий стіл проводився з метою створення умов для обміну ідеями й досвідом між ученими і педагогами-практиками з проблеми формування наукової картини та образу світу учнів у процесі інтеграції змісту освітніх галузей, актуалізувати педагогічні погляди В. І. Вернадського.

До участі були запрошені науковці та педагоги-практики з різних областей України, директори шкіл, учителі загальноосвітніх навчальних закладів.Від Полтавського району в роботі круглого столу взяла участь  Васюкова Н.М., вчитель біології вищої кваліфікаційної категорії, керівник методичного об’єднання  вчителів біології.

В ході роботи круглого столу були охарактеризовані можливості  творчого використання спадщини В. І. Вернадського в контексті розвитку нау-кового мислення учнів, проаналізовано особливості формування наукової картини світу учнів на різних етапах навчання. Науковці окреслили напрямки виявлення цілісності освітніх галузей і процесу вивчення їх змісту з метою формування  наукової картини світу та її особистісно значущої складової – образу світу.

Інтеграція зобов’язує до цілісного світогляду молодих поколінь, без якого неможливе майбутнє людства. Тому вона є не лише викликом для педагогів, а й школою співпраці та взаємодії для всіх учасників освітнього процесу, наголосила Віра Ільченко

Крім того, присутні на заході обмінялися досвідом щодо впровадження інтегрованого навчання в загальноосвітній та вищій школах. Це дало їмзмогурозробити і схвалити рекомендації всеукраїнського круглого столу, які надішлють провідним науковим установам та навчальним закладам України

Модератором зібрання була Ільченко Віра Романівна, академік НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, директор НМЦ інтеграції змісту освіти НАПН України, завідувач лабораторії інтеграції змісту освіти Інституту педагогіки НАПН України, професор кафедри методики змісту освіти ПОІППО ім. М.В.Остроградського.

 

 

Методист РМК                                   Гришко В.Я.

Переглядів: 45 | Додав: pentovaprmk | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar