• Найактуальніша інформація для педагогів, учнів та батьків! Пропонуємо огляд найбільш значних подій, які відбуваються в освіті Полтавського району!
Головна » 2018 » Вересень » 22 » Інтеграція змісту початкової освіти на засадах компетентнісного підходу
14:33
Інтеграція змісту початкової освіти на засадах компетентнісного підходу

На сучасному етапі розвитку суспільство ставить перед освітою нові цілі. Далеко не вперше з початкової школи розпочинається реформа освітньої галузі.

Основне завдання сучасної початкової школи - переорієнтувати навчання на освоєння знань, умінь та ставлень, які потрібні сучасній людині для життя, заохочувати дітей до навчання, робити їх успішними.

Урок як організаційна форма навчання постійно зазнає багатьох змін у своїй побудові у зв’язку із змінами вимог до якості освіти, що їх висувають у різні часи перед школою влада, суспільство і педагогічна наука.

Ідея інтегрованого навчання є однією з провідних ідей сучасної освіти, оскільки модель навчання, побудована на засадах інтеграції, знімає проблему інтелектуального перенавантаження молодших школярів, сприяє цілісному розумінню світу учнями початкової школи, формуванню міжпредметних і ключових компетентностей учнів, стимулює розвиток пізнавальних і творчих здібностей, розв’язує суперечності в наступності між дошкільною та початковою освітою.

З метою підготовки учителів початкових класів до інтегрованого викладання у контексті сучасних вимог початкової освіти 21 вересня 2018 року проведено засідання творчої групи вчителів початкових класів по темі «Інтеграція змісту початкової освіти на засадах компетентнісного підходу».

В ході роботи педагоги ознайомилися із теоретичним підґрунтям і отримали методичний кейс матеріалів, що стосується питання інтегрованого навчання учнів початкових класів.

 

Переглядів: 16 | Додав: irynaklunnyk | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar